មូលហេតុ ៥ ធំៗធ្វើឲ្យ"អាជីវកម្ម"ដំណើរការមិនសូវល្អ និង គ្មានភាពរីកចម្រើន
- 2020-05-21 08:15:00
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
មូលហេតុ ៥ ធំៗធ្វើឲ្យ"អាជីវកម្ម"ដំណើរការមិនសូវល្អ និង គ្មានភាពរីកចម្រើន
ក្នុងវិស័យអាជីវកម្ម ជាទូទៅតែងមានអ្នកដែលទទួលបានជោគជ័យ និងបរាជ័យ។ សម្រាប់អ្នកដែលធ្វើអាជីវកម្ម លក់ដូរគ្រប់រូបដែលមិនទាន់ទទួលបាននូវលទ្ធផលគាប់ចិត្ត គួរគិតពិចារណាឡើងវិញនូវដំណាក់កាលនីមួយៗនៃដំណើរការអាជីវកម្មរបស់ខ្លួន។ អ្នកដែលឆ្ងល់ទេថា ហេតុអ្វីបានជាអ្នកលក់មួយចំនួនដែលលក់ផលិតផល ឬ ទំនិញដូចអ្នកបេះបិទ តែគេរកចំណូលបានច្រើនជាងអ្នកច្រើនម៉្លេះ? ហេតុអ្វីបានជាមុខរបរដូចគ្នាសោះតែផ្ដល់នូវលទ្ធផលផ្សេងៗគ្នា? មកដឹងមូលហេតុ ៥ ចម្បងដែលធ្វើឲ្យអាជីវកម្មគ្មានភាពរីកចម្រើនទៅមុខ៖
**១. គ្មានការគ្រោងទុកច្បាស់លាស់៖** មូលហេតុធំដែលធ្វើឲ្យអាជីវកម្មមិនងាយទៅមុខបានគឺ ដោយសារគ្មានឫសគល់ច្បាស់លាស់។ អ្នកប្រកបអាជីវកម្មគួរមានការរៀបចំគម្រោងទុកឲ្យម៉ត់ចត់ និង ម៉ឺងម៉ាត់ ដោយកំណត់ពេលវេលានឹងខ្លួនអ្នកក្នុងការសម្រេចនូវគោលដៅអ្វីមួយ។ ការធ្វើបែបនេះទើបអ្នកមានទឹកចិត្តជម្រុញខ្លួនឯងឲ្យខំប្រឹង។
២. គ្មានការដឹកនាំត្រឹមត្រូវល្អ៖ ភាពជាអ្នកដឹកនាំគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់ នៅក្នុងវិស័យអាជីវកម្មទាំងតូច និងធំ។ ជាពិសេស គឺការដឹកនាំបុគ្គលិក ការជម្រុញ និង លើកទឹកចិត្តពួកគេជារឿយៗ។ កង្វះខាតនូវការដឹកនាំដ៏ត្រឹមត្រូវងាយនាំឲ្យអាជីវកម្មនៅមួយកន្លែង ព្រមទាំងអាចធ្វើឲ្យបុគ្គលិកមិនស្ដាយស្រណោះនឹងចាកចេញទៀតផង។
៣. កង្វះខាតផ្នែកទីផ្សារ៖ បើនិយាយពីអាជីវកម្ម គឺគេតែងនឹកឃើញទៅដល់ការធ្វើទីផ្សារនេះឯង។ ការស្វែងរកទីផ្សារជាស្នូលនៃអាជីវកម្មនីមួយៗ ព្រោះវាជាកត្តាដែលចាំបាច់បំផុតក្នុងការណែនាំអ្នកទិញឲ្យស្គាល់នូវផលិតផល ឬ ទំនិញរបស់អ្នក។ យ៉ាងណាមិញ គួរឲ្យដឹងថាអាជីវកម្មធំៗច្រើនមានសមត្ថភាពក្នុងការចំណាយធ្វើទីផ្សារច្រើនជាងអាជីវកម្មធុនតូច ឬ កណ្ដាល ដែលជាមូលហេតុធ្វើឲ្យពួកគេទទួលបាននូវការគាំទ្រពីសំណាក់អតិថិជនបានច្រើន។
៤. ការគ្រប់គ្រងខ្វះបច្ចេកទេស៖ ការគ្រប់គ្រងត្រង់ចំណុចនេះគឺ ផ្ដោតលើការគ្រប់គ្រងមនុស្ស។ ក្នុងនាមជាអ្នកជំនួញមួយរូប អ្នកត្រូវមានឆន្ទៈខ្ពស់ក្នុងការសម្រេចឲ្យដល់គោលដៅដែលខ្លួនបានកំណត់ ហើយដើម្បីធ្វើវាឲ្យបានសម្រេច អ្នកត្រូវរៀនចេះគ្រប់គ្រងគេជាមុនសិន។ បុគ្គលិកគឺជាធនធានដ៏សំខាន់ដែលអ្នកមិនគួរមើលរំលង។ ដូច្នេះដើម្បីឲ្យអតិថិជនជឿជាក់ និងទុកចិត្តលើអ្នក អ្នកត្រូវធ្វើឲ្យបុគ្គលិករបស់អ្នកមានទំនុកចិត្តខ្ពស់លើអ្នកដូចគ្នា។
៥. មិនទាន់ស្គាល់អតិថិជន៖ ពាក្យចាស់គេតែងនិយាយថា "អតិថិជនគឺជាស្ដេច”។ ជាការពិត ជាដំបូងអ្នកត្រូវស្គាល់ឲ្យច្បាស់ថា តើអតិថិជនរបស់អ្នកជាអ្នកណា? ផលិតផលរបស់អ្នកគឺស័ក្ដិសមសម្រាប់អតិថិជនបែបណា? តើពួកគាត់អាចស្គាល់ពីទំនិញ ឬ ផលិតផលរបស់អ្នកតាមរយៈអ្វី? ការដែលអ្នកដឹងពីចំណុចសំខាន់ៗទាំងនេះរួចទើបការធ្វើទីផ្សារត្រូវចំទិសដៅល្អ និងមានប្រសិទ្ធភាពពិតប្រាកដ៕
ចុចអានបន្ត៖