ក្បាច់​ហាត់​​ប្រាណ​​ងាយៗ​​​នៅ​​ផ្ទះ ជួយ​លើក​​ត្រគាក​និង​​គូទ​​​ងរ​​ស្អាត​

  • 2019-06-07 06:30:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 7966

ចន្លោះមិនឃើញ

​មាន​​ក្បាច់​​ហាត់​​ប្រាណ​ជា​​ច្រើន ​​​​សម្រាប់​​ឲ្យ​អ្នក​​ជ្រើស​រើស ដើម្បី​​សម្រក​ត្រង់​​កន្លែង​​ណា​មួយ​នៃ​​​រាង​​កាយ​​​ដែល​​​គិត​​ថា​​​​សំបូរ​​ខ្លាញ់​​​ឬ​​មិន​ទាន់​​មិន​ពេញ​​ចិត្ត​​​​ទាល់​តែ​​សោះ​​។ ​ថ្ងៃ​​នេះ​​ដែរ​ វេបសាយ​ "កញ្ញា" ​នឹង​​​​បង្ហាញ​​​ប្រិយ​មិត្ត​ទាំង​អស់​គ្នា​​ ​ពី​ក្បាច់​​ប្រាណ​​​ងាយៗ អាច​​អនុវត្ត​​​នៅ​​​ផ្ទះ​បាន​ដោយ​​​ខ្លួន​ឯង។ កុំ​​​ខ្ជិល​​​អី បើ​​​ចង់​បាន​​ត្រគាក​​តឹង​ណែន​​ ​​គូថ​ងរ​​ស្អាត ត្រូវ​​​ឆ្លៀត​ពេល​ហាត់​ប្រាណ​ឲ្យ​បាន​​​យ៉ាង​​ហោច​ណាស់​​​​ ១០​​នាទី​​ក្នុង​មួយ​​ថ្ងៃ​។

**​​​​​បញ្ជាក់​៖ គ្រប់​​ក្បាច់​​​​​ហាត់​​ប្រាណ​​​ទាំង​​អស់​​​ត្រូវ​ធ្វើ​ឲ្យ​​ដូច​ក្នុង​​រូប​ភាព​​ដែល​បាន​បង្ហាញ​​​ខាង​​ក្រោម និង​ធ្វើ​ឲ្យ​បាន​​ពី​​១៥-២០​​​ដង សម្រាប់​​ក្បាច់​​និមួយៗ៕​

​ក្បាច់​​ទី​​១

​ក្បាច់​​ទី២

​ក្បាច់​​ទី៣

​ក្បាច់​​ទី៤

​ក្បាច់​​ទី៥

​ក្បាច់​​ទី៦

​ក្បាច់​​ទី៧

​ក្បាច់​​ទី៨

​ក្បាច់​​ទី៩

​​​​​

ចុចអានបន្ត៖

​មាន​​ក្បាច់​​ហាត់​​ប្រាណ​ជា​​ច្រើន ​​​​សម្រាប់​​ឲ្យ​អ្នក​​ជ្រើស​រើស ដើម្បី​​សម្រក​ត្រង់​​កន្លែង​​ណា​មួយ​នៃ​​​រាង​​កាយ​​​ដែល​​​គិត​​ថា​​​​សំបូរ​​ខ្លាញ់​​​ឬ​​មិន​ទាន់​​មិន​ពេញ​​ចិត្ត​​​​ទាល់​តែ​​សោះ​​។ ​ថ្ងៃ​​នេះ​​ដែរ​ វេបសាយ​ "កញ្ញា" ​នឹង​​​​បង្ហាញ​​​ប្រិយ​មិត្ត​ទាំង​អស់​គ្នា​​ ​ពី​ក្បាច់​​ប្រាណ​​​ងាយៗ អាច​​អនុវត្ត​​​នៅ​​​ផ្ទះ​បាន​ដោយ​​​ខ្លួន​ឯង។ កុំ​​​ខ្ជិល​​​អី បើ​​​ចង់​បាន​​ត្រគាក​​តឹង​ណែន​​ ​​គូថ​ងរ​​ស្អាត ត្រូវ​​​ឆ្លៀត​ពេល​ហាត់​ប្រាណ​ឲ្យ​បាន​​​យ៉ាង​​ហោច​ណាស់​​​​ ១០​​នាទី​​ក្នុង​មួយ​​ថ្ងៃ​។

**​​​​​បញ្ជាក់​៖ គ្រប់​​ក្បាច់​​​​​ហាត់​​ប្រាណ​​​ទាំង​​អស់​​​ត្រូវ​ធ្វើ​ឲ្យ​​ដូច​ក្នុង​​រូប​ភាព​​ដែល​បាន​បង្ហាញ​​​ខាង​​ក្រោម និង​ធ្វើ​ឲ្យ​បាន​​ពី​​១៥-២០​​​ដង សម្រាប់​​ក្បាច់​​និមួយៗ៕​

​ក្បាច់​​ទី​​១

​ក្បាច់​​ទី២

​ក្បាច់​​ទី៣

​ក្បាច់​​ទី៤

​ក្បាច់​​ទី៥

​ក្បាច់​​ទី៦

​ក្បាច់​​ទី៧

​ក្បាច់​​ទី៨

​ក្បាច់​​ទី៩

​​​​​

ចុចអានបន្ត៖

អត្ថបទ៖ ដេត ឈុនអ៉ី

អត្ថបទពេញនិយម