ទម្លាយ​រូបមន្ត​សម្រក​ទម្ងន់ ១០ គីឡូក្រាម​ក្នុង​រយៈ​ពេល ៣ ខែ នារី​ៗធាត់​មិន​រំលង

  • 2019-01-31 00:00:00
  • ចំនួនមតិ 4 | ចំនួនចែករំលែក 4503

ចន្លោះមិនឃើញ

អំណាច​វេទមន្ត​របស់​ស្ត្រី ធ្វើឲ្យ​នាង​ក្លាយជា​អ្នក​មាន​ប្រជាប្រិយភាព​មួយ​រូប​នៅ​តាម​បណ្ដាញ​សង្គម ព្រោះ​អាច​សម្រក​ទម្ងន់​បាន​រហូត ១០ គីឡូ​ក្នុង​ពេល​តែ ៣ ខែ​ប៉ុណ្ណោះ។ អ្នក​អាច​សម្រេច​អ្វី​ៗ​ទាំង​អស់ ដោយសារ​មាន​រូបរាង​ស្រស់​ស្អាត នេះ​ជា​ការ​លើក​ឡើង​របស់​អ្នក​នាង Chumphuari ម្ចាស់ Instagram ឈ្មោះ Chumpoopraw ដែល​មាន​អ្នក follow រាប់​ពាន់​នាក់ ព្រោះ​ដើម្បី​ធ្វើ​តាម។

រូបភាព​ខាង​ឆ្វេង​គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ជីវិត​ដែល​ធាត់​បំផុត​រហូត​ទម្ងន់​ឡើង​ដល់ ៦២ គីឡូក្រាម ដែល​មូលហេតុ​មក​ពី​មិន​បាន​ហាត់​ប្រាណ​ទាល់​តែ​សោះ ហើយ​ចូលចិត្ត​បរិភោគ​នៅ​ពេល​យប់ រួច​ក៏​ចូល​គេង។ អ្វី​ដែល​សំខាន់​នោះ​គឺ​ចូលចិត្ត​ញ៉ាំ​បង្អែម។

នាង​បាន​បន្ត​ថា ពេល​ទម្ងន់​ឡើង​ដល់​ជាង ៦០ គីឡូ​នោះ ខ្លួន​ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​ខ្លាញ់​កកកុញ ស្លៀក​សម្លៀកបំពាក់​មិន​ស្រួល ហើយ​ក៏​មិន​សម​ដែរ រហូត​ធ្វើឲ្យ​នាង​មិន​ចង់​ចេញ​ក្រៅ ជួប​មនុស្ស ដោយសារ​តែ​គេ​និយាយ​ថា នាង​ធាត់​ខ្លាំង។ ចំណែក​ រូបភាព​ចុង​គេ​បំផុត Chumpoopraw មើល​ទៅ​ឆើតឆាយ​ណាស់​រាង​ស្តើង​បំផុត មាន​ សាច់​ដុំ​ក្បាលពោះ​កង់​ៗ​គួរ​ឲ្យ។

ដោយសារ​តែ​ពាក្យ​សើច​ចំអក​របស់​អ្នក​ដទៃ ធ្វើឲ្យ​នាង​សម្រេច​ចិត្ត​ផ្លាស់ប្ដូរ​រូបរាង នៅ​ដើម​ដំបូង​ត្រូវ​មាន​គោលដៅ​មុន​ពេល​ចង់​កាត់​បន្ថយ។ រឿង​សំខាន់​បំផុត គឺ​កំណត់​នរណា​ម្នាក់​ជា Idol ដើម្បី​ ជា​កម្លាំង​ជំរុញ​ចិត្ត​ឲ្យ​ខំ​ប្រឹង និង​ស្វែងរក​ព័ត៌មាន​សម្រក​ទម្ងន់​ដែល​ត្រឹមត្រូវ។ តែ​រឿង​មួយ​ដែល​មិន​គួរ គឺ​ការ​ធ្វើ​ទារុណកម្ម​ខ្លួនឯង ដោយ​ការ​បង្អត់​អាហារ តែ​ជ្រើសរើស​វិធី​ហាត់​ប្រាណ និង​ប្ដូរ​បបរ​អាហារ​វិញ។

ខាង​ក្រោម​នេះ​ជា​ការ​គ្រប់គ្រង​អាហារ និង​របៀប​ហាត់ប្រាណ

រឿង​អាហារ​សំខាន់​បំផុត គឺ​មាន​រហូត​ដល់ ៧០% ហើយ​ការ​ហាត់ប្រាណ ៣០%។ ប្រសិនបើ​ចង់ ស្រក​មែន ត្រូវ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ការ​បរិភោគ​ជាមុន​សិន។ ដោយ​ជៀស​ពី​អាហារ​ដែល​ខ្លួន​ចង់​ញ៉ាំ​ទាំង​ប៉ុន្មាន មក​ញ៉ាំ​អាហារ​បែប​សុខភាព​វិញ។

អាហារ​ដូចជា​ឆា បំពង ចៀន បង្អែម ខ្ទិះ​ស្ករ សូកូឡា ជាតិ​ស្ករ​ទាំង​ប៉ុន្មាន​ត្រូវ​បន្ថយ​ឲ្យ​ខ្លាំង តែ​អាច​ប្រើ​ទឹក​ឃ្មុំ​បាន។

បរិភោគ​អាហារ ៣ ពេល​មិន​ត្រូវ​ឲ្យ​ឃ្លាន​ឡើយ។

អាហារ​ពេល​ព្រឹក​គឺ​ផ្លែ​ឈើ​​មាន​ស៊ុត នំប៉័ង ត្រី​សាម៉ុង សាឡាត់ ទឹកដោះ និង​បាយ​មួយ​កូន​ចាន​តូច។ អាហារ​ថ្ងៃ​ត្រង់​ត្រូវ​ញ៉ាំ​បាយ​ជាមួយ​អាហារ​សម្បូរ​ប្រូតេអ៊ីន​ដូចជា​សាច់​មាន់ បង្គា ត្រី។ ចំពោះ​អាហារ​ពេល​ល្ងាច​មិន​គួរ​មាន​ជាតិ​ម្សៅ តែ​ជា​ប្រភេទ​។ បន្លែ​ខ្ទឹម​បារាំង សាច់​មាន់​ស៊ុត ត្រី​សាម៉ុង ចេក ទឹកដោះគោ ផ្លែបឺរ ផ្លែ​ល្ហុង ផ្លែ​ប៉ោម។

Praew ញ៉ាំ​អាហារ ៣ ពេល ធម្មតា ព្រឹក ថ្ងៃត្រង់​ពេល​រសៀល បន្ទាប់ពី​ហាត់ប្រាណ​ហើយ និង​មិន​ញ៉ាំ​អាហារ​ក្រោយ ៥ មុន​ពេល​សម្រាក​នៅ​ពេល​យប់។ ប៉ុន្តែ​អាច​ញ៉ាំ​ជា​ផ្លែឈើ​ជំនួស​វិញ។

ការ​គេង

គេង​ឲ្យ​បាន​ពី​ព្រលប់ និង​ភ្ញាក់​នៅ​ម៉ោង ៦ ព្រឹក នឹង​ធ្វើឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​រាងកាយ​មាន​ភាព​ស្រស់​ស្រាយ​ខ្លាំង៕

ចុចអាន៖របប​អាហារ​​ញ៉ាំ​ឲ្យ​ឡើង​គីឡូ សម្រាប់​អ្នក​ស្គម​ស្វិត​យូរ​ឆ្នាំ​ញ៉ាំ​យ៉ាង​ម៉េច​ក៏​មិន​ឡើង​ទម្ងន់

អំណាច​វេទមន្ត​របស់​ស្ត្រី ធ្វើឲ្យ​នាង​ក្លាយជា​អ្នក​មាន​ប្រជាប្រិយភាព​មួយ​រូប​នៅ​តាម​បណ្ដាញ​សង្គម ព្រោះ​អាច​សម្រក​ទម្ងន់​បាន​រហូត ១០ គីឡូ​ក្នុង​ពេល​តែ ៣ ខែ​ប៉ុណ្ណោះ។ អ្នក​អាច​សម្រេច​អ្វី​ៗ​ទាំង​អស់ ដោយសារ​មាន​រូបរាង​ស្រស់​ស្អាត នេះ​ជា​ការ​លើក​ឡើង​របស់​អ្នក​នាង Chumphuari ម្ចាស់ Instagram ឈ្មោះ Chumpoopraw ដែល​មាន​អ្នក follow រាប់​ពាន់​នាក់ ព្រោះ​ដើម្បី​ធ្វើ​តាម។

រូបភាព​ខាង​ឆ្វេង​គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ជីវិត​ដែល​ធាត់​បំផុត​រហូត​ទម្ងន់​ឡើង​ដល់ ៦២ គីឡូក្រាម ដែល​មូលហេតុ​មក​ពី​មិន​បាន​ហាត់​ប្រាណ​ទាល់​តែ​សោះ ហើយ​ចូលចិត្ត​បរិភោគ​នៅ​ពេល​យប់ រួច​ក៏​ចូល​គេង។ អ្វី​ដែល​សំខាន់​នោះ​គឺ​ចូលចិត្ត​ញ៉ាំ​បង្អែម។

នាង​បាន​បន្ត​ថា ពេល​ទម្ងន់​ឡើង​ដល់​ជាង ៦០ គីឡូ​នោះ ខ្លួន​ពោរពេញ​ទៅ​ដោយ​ខ្លាញ់​កកកុញ ស្លៀក​សម្លៀកបំពាក់​មិន​ស្រួល ហើយ​ក៏​មិន​សម​ដែរ រហូត​ធ្វើឲ្យ​នាង​មិន​ចង់​ចេញ​ក្រៅ ជួប​មនុស្ស ដោយសារ​តែ​គេ​និយាយ​ថា នាង​ធាត់​ខ្លាំង។ ចំណែក​ រូបភាព​ចុង​គេ​បំផុត Chumpoopraw មើល​ទៅ​ឆើតឆាយ​ណាស់​រាង​ស្តើង​បំផុត មាន​ សាច់​ដុំ​ក្បាលពោះ​កង់​ៗ​គួរ​ឲ្យ។

ដោយសារ​តែ​ពាក្យ​សើច​ចំអក​របស់​អ្នក​ដទៃ ធ្វើឲ្យ​នាង​សម្រេច​ចិត្ត​ផ្លាស់ប្ដូរ​រូបរាង នៅ​ដើម​ដំបូង​ត្រូវ​មាន​គោលដៅ​មុន​ពេល​ចង់​កាត់​បន្ថយ។ រឿង​សំខាន់​បំផុត គឺ​កំណត់​នរណា​ម្នាក់​ជា Idol ដើម្បី​ ជា​កម្លាំង​ជំរុញ​ចិត្ត​ឲ្យ​ខំ​ប្រឹង និង​ស្វែងរក​ព័ត៌មាន​សម្រក​ទម្ងន់​ដែល​ត្រឹមត្រូវ។ តែ​រឿង​មួយ​ដែល​មិន​គួរ គឺ​ការ​ធ្វើ​ទារុណកម្ម​ខ្លួនឯង ដោយ​ការ​បង្អត់​អាហារ តែ​ជ្រើសរើស​វិធី​ហាត់​ប្រាណ និង​ប្ដូរ​បបរ​អាហារ​វិញ។

ខាង​ក្រោម​នេះ​ជា​ការ​គ្រប់គ្រង​អាហារ និង​របៀប​ហាត់ប្រាណ

រឿង​អាហារ​សំខាន់​បំផុត គឺ​មាន​រហូត​ដល់ ៧០% ហើយ​ការ​ហាត់ប្រាណ ៣០%។ ប្រសិនបើ​ចង់ ស្រក​មែន ត្រូវ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ការ​បរិភោគ​ជាមុន​សិន។ ដោយ​ជៀស​ពី​អាហារ​ដែល​ខ្លួន​ចង់​ញ៉ាំ​ទាំង​ប៉ុន្មាន មក​ញ៉ាំ​អាហារ​បែប​សុខភាព​វិញ។

អាហារ​ដូចជា​ឆា បំពង ចៀន បង្អែម ខ្ទិះ​ស្ករ សូកូឡា ជាតិ​ស្ករ​ទាំង​ប៉ុន្មាន​ត្រូវ​បន្ថយ​ឲ្យ​ខ្លាំង តែ​អាច​ប្រើ​ទឹក​ឃ្មុំ​បាន។

បរិភោគ​អាហារ ៣ ពេល​មិន​ត្រូវ​ឲ្យ​ឃ្លាន​ឡើយ។

អាហារ​ពេល​ព្រឹក​គឺ​ផ្លែ​ឈើ​​មាន​ស៊ុត នំប៉័ង ត្រី​សាម៉ុង សាឡាត់ ទឹកដោះ និង​បាយ​មួយ​កូន​ចាន​តូច។ អាហារ​ថ្ងៃ​ត្រង់​ត្រូវ​ញ៉ាំ​បាយ​ជាមួយ​អាហារ​សម្បូរ​ប្រូតេអ៊ីន​ដូចជា​សាច់​មាន់ បង្គា ត្រី។ ចំពោះ​អាហារ​ពេល​ល្ងាច​មិន​គួរ​មាន​ជាតិ​ម្សៅ តែ​ជា​ប្រភេទ​។ បន្លែ​ខ្ទឹម​បារាំង សាច់​មាន់​ស៊ុត ត្រី​សាម៉ុង ចេក ទឹកដោះគោ ផ្លែបឺរ ផ្លែ​ល្ហុង ផ្លែ​ប៉ោម។

Praew ញ៉ាំ​អាហារ ៣ ពេល ធម្មតា ព្រឹក ថ្ងៃត្រង់​ពេល​រសៀល បន្ទាប់ពី​ហាត់ប្រាណ​ហើយ និង​មិន​ញ៉ាំ​អាហារ​ក្រោយ ៥ មុន​ពេល​សម្រាក​នៅ​ពេល​យប់។ ប៉ុន្តែ​អាច​ញ៉ាំ​ជា​ផ្លែឈើ​ជំនួស​វិញ។

ការ​គេង

គេង​ឲ្យ​បាន​ពី​ព្រលប់ និង​ភ្ញាក់​នៅ​ម៉ោង ៦ ព្រឹក នឹង​ធ្វើឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​រាងកាយ​មាន​ភាព​ស្រស់​ស្រាយ​ខ្លាំង៕

ចុចអាន៖របប​អាហារ​​ញ៉ាំ​ឲ្យ​ឡើង​គីឡូ សម្រាប់​អ្នក​ស្គម​ស្វិត​យូរ​ឆ្នាំ​ញ៉ាំ​យ៉ាង​ម៉េច​ក៏​មិន​ឡើង​ទម្ងន់


ប្រភព៖ gangbeauty ប្រែ​សម្រួល៖ ទ្រី រ៉ាវី

អត្ថបទពេញនិយម