បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​​មិន​​លា​ឈប់​ទេ បើ​ក្រុមហ៊ុន ឬ​មេ​​អាច​ផ្ដល់​ឲ្យ​គេ​ ៧​ចំណុច​នេះ

  • 2018-06-29 08:42:32
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

គឺ​ជា​រឿង​ធម្មតា​របស់​ស្ថាប័ន​នានា ដែល​ត្រូវ​ការ​មនុស្ស​មាន​សមត្ថភាព​មក​រួម​ការងារ និង​ព្យាយាម​ថែ​រក្សា​បុគ្គលិក​​ដែល​មាន​សក្ដានុពល​ខ្លាំង​​ឲ្យ​នៅ​ធ្វើ​ការ​បាន​យូរ។ ប៉ុន្តែ​ក្រុមហ៊ុន​ជា​ច្រើន​តែង​ជួប​ប្រទះ​បញ្ហា​​លំហូរ​បុគ្គលិក ឬ​បុគ្គលិក​លា​ឈប់​ញឹកញាប់។ ដូច្នេះ​បើ​ចង់​ឲ្យ​បុគ្គលិក​នៅ​ជាមួយ​អ្នក​បាន​យូរ អ្នក​ត្រូវ​ដឹង​ពី​វិធី​ចងចិត្ត​របស់​ពួក​គេ​មិនមែន​ត្រឹម​​តែ​ដំឡើង​​ប្រាក់​ខែ​​មួយ​មុខ​ឡើយ។ ចង់​ដឹង​ថា​វិធី​ទាំង​នោះ​មាន​អ្វី​ខ្លះ សូម​តាមដាន​ជាមួយ​កញ្ញា​ខាង​ក្រោម​នេះ៖

១. ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​អារម្មណ៍​កក់ក្ដៅ

ការ​ដែល​មេដឹកនាំ​ធ្វើ​​ឲ្យ​កូន​ចៅ​មាន​អារម្មណ៍​កក់ក្ដៅ​ថា​ពួក​គេ​អាច​រីក​ចម្រើន​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​បាន ការ​សួរនាំ​ពី​គោលដៅ​ ឬ​អ្វី​ដែល​ពួក​គេ​ត្រូវ​ការ​ទៅ​អនាគត រួម​ទាំង​​ការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​ជឿជាក់​លើ​​ភាព​រីកចម្រើន​ក្នុង​អាជីព​របស់​ពួក​គេ នឹង​អាច​​កាត់​បន្ថយ​ឱកាស​ដែល​​ពួក​គេ​នឹង​លា​ឈប់ ព្រោះ​អ្នក​ណា​​ៗ​ក៏​ត្រូវ​ការ​មាន​​អាជីព​មួយ​ដែល​រីក​ចម្រើន​ទៅ​មុខ​ជានិច្ច​ដែរ។

២. សរសើរ​ លើក​ទឹក​ចិត្ត​ពេល​ធ្វើ​ការងារ​បាន​ល្អ

ការ​សិក្សា​មួយ​ពី​ក្រុមហ៊ុន Gallup បាន​បង្ហាញ​ថា បុគ្គលិក​ដែល​ទទួល​បាន​ការ​សរសើរ ឬ​​ការ​ដែល​បុគ្គលិក​​​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ខ្លួន​ឯង​សំខាន់​ នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​កម្លាំង​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ការ​​កាន់​តែ​ច្រើន ព្រម​ទាំង​អាច​បន្ថែម​សមិទ្ធផល​ការងារ​​​បាន​ល្អ​ថែម​ទៀត។ ដូច្នេះ​បើ​សិន​កូន​ចៅ​របស់​អ្នក​ធ្វើ​ការ​បាន​ល្អ អ្នក​ក៏​មិន​គួរ​ភ្លេច​និយាយ​សរសើរ​ពួក​គេ​ដែរ។

៣. ទទួល​មតិ ឬ​ហេតុផល​ពី​បុគ្គលិក

ក្នុង​ការ​សិក្សា​របស់ Gallup បាន​រក​ឃើញ​ថា មូលហេតុ​មួយ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​លា​ឈប់ គឺ​ការ​ដែល​មេ​ដឹកនាំ​មិន​ស្ដាប់ ឬ​ព្យាយាម​យល់​ពី​កូន​ចៅ ដែល​បែប​នេះ​នឹង​ធ្វើ​​ឲ្យ​បាត់បង់​អារម្មណ៍​ល្អ​ជាមួយ​មេ ឬ​រហូត​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​អារម្មណ៍​ពិបាក ចង់​ផ្លាស់​ប្ដូរ​កន្លែង​ធ្វើ​ការ​តែ​ម្ដង។ ដូច្នេះ​​បើ​ទោះ​បី​​អ្នក​ជា​មេ​របស់​គេ​ក៏​ដោយ ប៉ុន្តែ​ការ​​ស្ដាប់​មតិយោបល់​​របស់​អ្នក​ក្រោម​បង្គាប់​គឺ​ជា​អ្វី​ដែល​មិន​គួរ​មើល​រំលង។​

៤. ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​យល់​ពី​គោលបំណង​នៃ​ការងារ​ដែល​ខ្លួន​ធ្វើ

នៅ​ក្នុង​សៀវភៅ Give and Take របស់ Adam Grant បាន​បញ្ជាក់​ថា នៅ​ពេល​​បាន​ដឹង​​ពី​គោលបំណង​​នៃ​ការ​ងារ​ វា​មិន​ត្រឹម​តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​គេ​ធ្វើ​ការ​បាន​ស្រួល​ចិត្ត​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​ក៏​បន្ថែម​ប្រសិទ្ធភាព​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ការ​ផង​ដែរ។ ដូច្នេះ​ការ​ដែល​អ្នក​បង្ហាញ​​ឲ្យ​បុគ្គលិក​​ដឹង​ថា​ការងារ​ដែល​ពួក​គេ​ធ្វើ​​មាន​គោលបំណង ឬ​នឹង​ហុច​ផល​យ៉ាង​ណា​​​ចំពោះ​ស្ថាប័ន វា​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​បាន​យល់​ពី​តម្លៃ​ការងារ​ខ្លួន​ឯង និង​តាំង​ចិត្ត​ធ្វើ​វា​អស់​ពី​សមត្ថភាព។

៥. ផ្ដល់ Feedback លើ​ការងារ​របស់​ពួក​គេ

លទ្ធផល​ស្រាវជ្រាវ​របស់​ Gallup បាន​រក​ឃើញ​ថា កំហុស​ឆ្គង​លំដាប់​ទី​ពីរ​ដែល​​នាំ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​លា​ឈប់ គឺ​ការ​ខ្វះ​ទំនាក់ទំនង​រវាង​មេដឹកនាំ និង​កូន​ចៅ។ ចំណុច​នេះ មេដឹកនាំ​គួរ​តែ​ផ្ដល់​ដំបូន្មាន ឬ​ Feedback ចំពោះ​ការ​ធ្វើ​ការ​របស់​ពួក​គេ​យ៉ាង​ទៀងទាត់ ព្រម​ទាំង​​ផ្ដល់​យុទ្ធសាស្ត្រ​​ថ្មី​ៗ​ឲ្យ​ពួក​គេ​ផង ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​ឱកាស​កែ​លម្អ​ និង​អភិវឌ្ឍ​ខ្លួន​ឯង។ ប៉ុន្តែ​បើ​បុគ្គលិក​ធ្វើ​ខុស​ហើយ អ្នក​មិន​តឿន ឬ​ប្រាប់​ពួក​គេ​ភ្លាម​ៗ និង​ទុក​និយាយ​ពេល​វាយ​តម្លៃ Probation ឬ​វាយ​តម្លៃ​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​ វា​​នឹង​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​មាន​អារម្មណ៍​រង​សម្ពាធ​ខ្លាំង​ជាង​ការ​ Feedback ជា​ប្រចាំ។

៦. ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ខ្លួន​ឯង​មាន​តម្លៃ

អ្នក​ណា​ៗ​ក៏​ចង់​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ខ្លួន​​ឯង​មាន​តម្លៃ​ដែរ ជា​ពិសេស​ការ​មាន​តម្លៃ​ក្នុង​ខ្សែ​ភ្នែក​របស់​មេដឹកនាំ។ វា​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​កម្លាំង​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ការ​បន្ត។ ដូច្នេះ​មេ​ដឹកនាំ​គួរ​បង្ហាញ​ឲ្យ​កូន​ចៅ​បាន​ឃើញ​ថា ពួក​គេ​មាន​សារ​សំខាន់​ចំពោះ​ក្រុមហ៊ុន មិន​ថា​តាម​រយៈ​ពាក្យ​សម្ដី ឬ​ទង្វើ​នោះ​ទេ ព្រោះ​ថា​នៅ​ពេល​ណា​ដែល​បុគ្គលិក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ខ្លួន​ឯង​គ្មាន​តម្លៃ​ហើយ ឱកាស​ដែល​ពួក​គេ​អាច​នឹង​លា​ឈប់​ក៏​​ទៅ​តាម​នោះ​ដែរ។

៧. ផ្ដល់​ក្ដី​ស្រលាញ់ ស្មើភាព

បុគ្គលិក​ក៏​គ្រាន់​តែ​ជា​មនុស្ស​ធម្មតា​ដែល​ត្រូវ​ការ​ក្ដី​ស្រលាញ់ និង​ការ​យល់​ចិត្ត​ពី​មេ​ដឹកនាំ រួម​ទាំង​មាន​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​ជាមួយ​មិត្តរួម​ការងារ​ផង​ដែរ។ ដូច្នេះ​ហើយ​វា​ពិត​ជា​សំខាន់​ណាស់​ដែល​អ្នក​គួរ​បង្កើត​បរិយាកាស​​ល្អ​មួយ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ​មិន​មាន​អារម្មណ៍​រង​សម្ពាធ ឬ​ស្រ្តេស​ខ្លាំង​ពេក។ ក្រៅ​ពី​នេះ អ្នក​មិន​គួរ​លម្អៀង​ ឬ​ស្រលាញ់​ម្នាក់​អត់​ម្នាក់​ដាច់​ខាត ប៉ុន្តែ​គួរ​ប្រព្រឹត្ត​ចំពោះ​អ្នក​គ្រប់​គ្នា​ស្មើ​ៗ​គ្នា។ បើ​អ្នក​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​មាន​អារម្មណ៍​ស្រលាញ់​អ្នក​​បាន គេ​ក៏​មិន​ងាយ​ទៅ​ណា​ចោល​អ្នក​ដែរ។

សរុប​មក​អ្វី​ដែល​កញ្ញា​បាន​លើក​មក​ខាង​លើ​នេះ គឺ​សុទ្ធ​តែ​ជា​ចំណុច​សំខាន់​សម្រាប់​ផ្លូវ​ចិត្ត។ ដូច​ដែល​បាន​បញ្ជាក់​ខាង​លើ ការ​ដែល​​ចង់​ឲ្យ​បុគ្គលិក​​ល្អ​ៗ​នៅ​ជាមួយ​យើង​ឲ្យ​បាន​យូរ គឺ​មិន​មែន​ត្រឹម​តែ​ដំឡើង​ប្រាក់​ខែ​​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ត្រូវ​​​គិតគូរ​ពី​អារម្មណ៍​របស់​ពួក​គេ​ដែរ។ ទោះ​បី​មិន​អាច​ទប់​គេ​ជាប់​១០០% ប៉ុន្តែ​វា​អាច​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ខ្ពស់​គួរ​សម​ដែរ ៕

ចុចអាន៖

ប្រភព៖ Orami ប្រែ​សម្រួល៖ ស្វាយ វ៉ាន់ថន