ប្រយ័ត្ន​ចំពោះ​ភេសជ្ជៈ​ទាំង​ ៣​ប្រភេទ​នេះ ​ហាម​ផឹក​វា​ភ្លាមក្រោយ​ពេល​បាយ​រួច

  • 2018-03-14 04:03:57
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 63

ចន្លោះមិនឃើញ

មនុស្ស​ទូទៅ​តែង​មាន​ទម្លាប់​ផឹក​ទឹក​ក្រោយ​ពេល​បរិភោគ​អាហារ​រួច ​ប៉ុន្តែ​មិន​បាន​ន័យ​ថា​អ្នក​អាច​ផឹក​គ្រប់​ភេសជ្ជៈ​ទាំង​អស់​បាន​ទេ។

១. ពពួក​គ្រឿង​កំប៉ុង៖ មិន​ថា​ជា​ភេសជ្ជៈ​មាន​ជាតិ​ផ្អែម ​ឬ​មាន​ជាតិ​ហ្គាស ​សុទ្ធ​តែ​គួរ​ជៀសវាង។ យោង​ទៅ​តាម​អ្នក​ជំនាញ​ផ្នែក​សុខភាព ​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ​ជាតិ​កាបូន​ដែល​មាន​ក្នុង​ភេសជ្ជៈ​ទាំង​នោះ​​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​ភ្នាស​ក្រពះ​របស់​អ្នក​កាន់​តែ​ស្តើង ​ម្យ៉ាង​ទៀត​វា​ក៏​ធ្វើ​ដំណើរ​ការ​រំលាយ​អាហារ​ចុះ​ខ្សោយ​ផង​ដែរ។

២. ទឹក​ផ្លែ​ឈើ​ស្រស់៖ ទឹក​ផ្លែ​ឈើ​មាន​ផ្ទុក​ជាតិ​អាស៊ីត ​ព្រម​ទាំង​ជាតិ​ស្ករ ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់​ដំណើរ​ការ​មេតាប៉ូលីស ​ដែល​មាន​នាទី​ជួយ​ក្នុង​ការ​រំលាយ​អាហារ។ អ្នក​ជំនាញ​បាន​និយាយ​ថា ​ទឹក​ផ្លែឈើ​ស្រស់​គួរ​តែ​ផឹក​យ៉ាង​ហោច​ណាស់ ​មួយ​ម៉ោង​ក្រោយ​ពេល​បាយ​រួច។

៣. តែ៖ ផឹក​តែ​ក្រោយ​ពេល​ញ៉ាំ​អាហារ​រួច​គឺ​មិន​ខុស​ពី​ផឹក​ថ្នាំ​ពុល​ទេ។ ជីវជាតិ​របស់​អាហារ​ដែល​យើង​បរិភោគ​ចូល​ទៅ ​នឹង​ត្រូវ​ដុត​បំផ្លាញ​ដោយ​ធាតុ Tannins និង​អាល់កាឡាំង​ដែល​មាន​ក្នុង​ តែ៕

ចុចអាន៖៤​មូលហេតុ ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ចេះ​តែ​​ឃ្លាន​មិន​ឈប់​ទោះញ៉ាំ​ច្រើន​ហើយ​ក៏​ដោយ


ប្រភព៖ bestie ប្រែ​សម្រួល៖ អ៊ុង រ័ត្នបញ្ញា