មកដឹងមូលហេតុ និងគន្លឹះដើម្បីជួយម្តាយកុំឲ្យហើមជើង ពេលមានផ្ទៃពោះ

  • 2024-01-25 06:30:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ទោះបីជាការហើមជើងអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះមិនសូវមានគ្រោះថ្នាក់ក៏ដោយក៏វាបណ្តាលឱ្យមានការមិនស្រួលច្រើន។ អំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះ រាងកាយរបស់ស្ត្រីនឹង "ពង្រីក" ទៅតាមការវិវត្តរបស់ទារក។ ក្រៅពីការកើនឡើងទំហំចង្កេះ ជើងរបស់អ្នកក៏ហើមផងដែរ ដែលប៉ះពាល់ដល់សកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នក។

ការហើមជើងអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះប៉ះពាល់ដល់ស្ត្រីមានផ្ទៃពោះប្រហែល 80% ជាចម្បងដោយសារតែការកើនឡើងនៃសារធាតុរាវនៅក្នុងខ្លួនរបស់អ្នក ហើយអាចកើតមានឡើងពេញមួយអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះ។ ក្រៅពីការហើមជើង ម្តាយដែលមានផ្ទៃពោះក៏អាចមានការហើមដៃ និងមុខផងដែរ។

១ មូលហេតុនៃការហើមជើងចំពោះស្ត្រីមានផ្ទៃពោះ

ការហើមជើង និងរាងកាយអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះ អាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុជាក់លាក់មួយចំនួនគឺ៖

  • ការផ្លាស់ប្តូរសរីរវិទ្យាដែលធ្វើឱ្យបរិមាណឈាមក្នុងរាងកាយកើនឡើងប៉ុន្តែវាមានជាតិទឹកច្រើនជាងធម្មតា។ ឈាមរាវនេះនឹងធ្វើឱ្យទឹកហូរចូលទៅក្នុងជាលិកាជុំវិញសរសៃឈាម បណ្តាលឱ្យហើម។ បាតុភូតនេះកើតឡើងនៅដំណាក់កាលណាមួយក្នុងអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះសូម្បីតែក្រោយពេលសម្រាលកូនក៏ដោយ។

  • ត្រីមាសដំបូង៖ គឺនៅពេលមានផ្ទៃពោះដំបូង អ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថាជើងរបស់អ្នកកាន់តែធំ ប៉ុន្តែវាប្រហែលជាមិនមែនដោយសារតែការហើមជើងនោះទេ។ មូលហេតុចម្បងគឺមកពី relaxin ដែលជាអរម៉ូនបន្តពូជដែលដើរតួក្នុងការបន្ធូរឆ្អឹងអាងត្រគាក ហើយវាអាចបង្កើនទំហំជើង។ក្នុងរយៈពេលបីខែដំបូងនៃការមានផ្ទៃពោះ កម្រិតនៃការពង្រីកនេះគឺខ្ពស់បំផុតដែលធ្វើឱ្យអ្នកពិបាកក្នុងការផ្លាស់ទី ប៉ុន្តែគ្មានអ្វីដែលត្រូវព្រួយបារម្ភនោះទេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រសិនបើការហើមកើតឡើងភ្លាមៗនៅជើងអ្នកគួរតែប្រយ័ត្ន ព្រោះវាអាចបណ្តាលមកពីកំណកឈាម។

  • ត្រីមាសទីពីរ៖ ចូលដល់សប្តាហ៍ទី 13 ម្តាយដែលមានផ្ទៃពោះចាប់ផ្តើមជួបប្រទះការហើមជើងជាផ្លូវការ។មូលហេតុចម្បងគឺថា សារធាតុរាវប្រមូលផ្តុំនៅផ្នែកទាបបំផុតនៃរាងកាយ ធ្វើឱ្យឈាមមិនចរាចរ បណ្តាលឱ្យហើម រមាស់ ឬឈឺជើង។ ទោះបីជាកើតឡើងក៏ដោយ ហើយមិនសូវស្រួលក៏ដោយ ប៉ុន្តែអ្នកអាចសម្រាកបាន ព្រោះនេះជាបាតុភូតសរីរវិទ្យាធម្មតា។ វាត្រូវតែកើតឡើងដោយការកើនឡើងនៃសារធាតុរាវដែលធ្វើឱ្យរាងកាយទន់ភ្លន់រៀបចំលក្ខខណ្ឌអំណោយផលសម្រាប់ការសម្រាលកូន។

  • ត្រីមាសទីបី៖ ប្រសិនបើអ្នកមិនបានហើមជើងពីមុនទេ នៅពេលអ្នកចូលដល់សប្តាហ៍ទី 28 ជើងរបស់អ្នកប្រហែលជាហើមខ្លាំងបំផុត។ ស្បូនដែលកំពុងលូតលាស់ដាក់សម្ពាធលើអវយវៈក្រោម។លើសពីនេះទារកក៏បណ្តាលឱ្យមានការបង្ហាប់នៃ vena cava ទាប ដែលរារាំងដល់ចលនាឈាមរត់ និងធ្វើឱ្យមានការលំបាកក្នុងការធ្វើចលនា។ ការហើមជើងអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះក្នុងត្រីមាសចុងក្រោយនេះ តែងតែមានរោគសញ្ញាធ្ងន់ធ្ងរ ដែលធ្វើឱ្យម្តាយមានផ្ទៃពោះពិបាកដើរ និងដេក ហើយថែមទាំងអាចបែកញើស និងនោមច្រើននៅពេលយប់ទៀតផង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ស្ថានភាពនេះនឹងបាត់ទៅវិញបន្ទាប់ពីសម្រាលកូនរួច។

២ គន្លឹះជាមូលដ្ឋានដើម្បីជួយម្តាយមានផ្ទៃពោះកាត់បន្ថយភាពមិនស្រួលនៅពេលជើងហើម

ដើម្បីទទួលបានសកម្មភាពរាងកាយសមស្របនោះគឺ៖

  • មិនគួរអង្គុយ ឬឈរនៅមួយកន្លែងយូរពេកដោយមិនបានធ្វើលំហាត់ប្រាណ។ ការស្រាវជ្រាវបង្ហាញថា ស្ត្រីមានផ្ទៃពោះដែលដឹងពីរបៀបធ្វើលំហាត់ប្រាណបានត្រឹមត្រូវ មិនត្រឹមតែជួយពង្រឹងប្រព័ន្ធភាពស៊ាំ ជួយពង្រឹងឆ្អឹង និងសន្លាក់ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងជួយជំរុញចរន្តឈាម និងកាត់បន្ថយការហើមរាងកាយផងដែរ។

  • កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់អំបិល ៖ ម្តាយមានផ្ទៃពោះគួរតែកំណត់អាហារដែលមានជាតិប្រៃច្រើន ជាពិសេសអាហាររហ័ស។ ប្រសិនបើរាងកាយទទួលទានអំបិលច្រើន វានឹងងាយរក្សាជាតិទឹក ដែលបណ្តាលឱ្យហើម ។ អ្នកគួរតែបង្កើនការទទួលទានផ្លែឈើ និងបន្លែស្រស់ សាច់គ្មានខ្លាញ់ និងអាហារសម្បូរប្រូតេអ៊ីន។ ត្រូវប្រាកដថាផឹកទឹកឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ផងដែរ។

  • ពាក់ស្រោមជើងដើម្បីបង្ហាប់៖ ប្រសិនបើជើងហើមធ្វើឱ្យពិបាកដើរ អ្នកអាចប្រើស្រោមជើងបង្ហាប់ដើម្បីកែលម្អវាបាន។ ផលិតផលនេះជួយជំរុញចលនាឈាមរត់ក្នុងជើង កាត់បន្ថយភាពមិនស្រួលដែលបណ្តាលមកពីការហើម។

  • ងូតទឹកអំបិល Epsom ៖ អំបិល Epsom ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាម៉ាញ៉េស្យូមស៊ុលហ្វាតជួយកាត់បន្ថយការរលាក និងទាញជាតិពុលចេញពីរាងកាយ។ ការត្រាំក្នុងអាងងូតទឹកអំបិល Epsom ប្រហែល 15 នាទីអាចធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវភាពមិនស្រួលដែលបណ្តាលមកពីជើងហើម និងជំរុញអោយឈាមរត់បានប្រសើរឡើង។

  • ម៉ាស្សាជើង៖ អ្នកអាចសុំប្តីរបស់អ្នកឱ្យជួយអ្នកម៉ាស្សាជើងរបស់អ្នក ដើម្បីធ្វើឱ្យឈាមរត់បានប្រសើរឡើង ធ្វើឱ្យរាងកាយរបស់អ្នកមានភាពកក់ក្តៅ កាត់បន្ថយការហើមជើង និងជួយឱ្យអ្នកគេងលក់ស្រួល។ ចំណាំថាអ្នកត្រូវប្រើកម្លាំងល្មមនៅពេលរៀបចំ អ្នកអាចផ្សំប្រេងសំខាន់ៗដែលមានសុវត្ថិភាពសម្រាប់ម្តាយមានផ្ទៃពោះតាមការណែនាំរបស់គ្រូពេទ្យ។

ប្រភព៖ emdep

អត្ថបទ៖ Tep Sovannmoly

អត្ថបទពេញនិយម