ចែករំលែកគន្លឹះងាយៗដើម្បីជំនួយក្នុងការធ្វើទីផ្សារលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រកបដោយទំនុកចិត្ត
- 2022-10-28 02:48:22
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចែករំលែកគន្លឹះងាយៗដើម្បីជំនួយក្នុងការធ្វើទីផ្សារលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រកបដោយទំនុកចិត្ត
ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមផ្តល់ឱ្យម៉ាកយីហោ និងអាជីវកម្មជាវេទិកាមួយដើម្បីចូលរួមជាមួយអតិថិជនរបស់ពួកគេ។ ប៉ុន្តែជំនួសឱ្យការគ្រាន់តែរក្សាទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកជាមួយអតិថិជនដែលមានស្រាប់របស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចប្រើវាដើម្បីស្វែងរក និងបំប្លែងពាណិជ្ជកម្មដ៏មានតម្លៃផងដែរ។
ការលក់នៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមគឺជាយុទ្ធសាស្រ្តបង្កើតចំណាប់អារម្មណ៍ដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជួយម៉ាកយីហោអន្តរកម្មជាមួយអតិថិជនសក្តានុពលតាមរយៈបណ្តាញសង្គម។ ជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្ត្រ ទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ និងផ្តល់ទំនុកចិត្តច្បាស់លាស់ នឹងហ៊ានទទួលការកែលម្អ។ ម៉ាកយីហោត្រូវការការស្តាប់តាមជាប់ពីសង្គមរៀងរាល់ថ្ងៃដើម្បីស្វែងយល់ពីអ្វីដែលទស្សនិកជនគោលដៅរបស់ពួកគេកំពុងនិយាយអំពីអ៊ីនធឺណិត។
ពួកគេប្រើប្រាស់ការយល់ដឹងដែលទទួលបានពីការស្តាប់តាមសង្គម ដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនង និងបង្កើតទំនាក់ទំនងយ៉ាងពិតប្រាកដតាមរយៈការសន្ទនាសង្គមដែលមានសារៈសំខាន់បំផុតចំពោះទស្សនិកជនរបស់ពួកគេ។ ការលក់តាមសង្គមគឺនាំមកនូវបទពិសោធន៍ប្រតិបត្តិការដែលអតិថិជន និងក្រុមហ៊ុនធ្វើរួមគ្នា។ នេះនាំឱ្យមានទំនាក់ទំនងធម្មជាតិកាន់តែច្រើន និងការជួញដូរបុរសរយៈពេលវែងកាន់តែច្រើន។ កញ្ញាចែករំលែក គន្លឹះខាងក្រោម ៥ចំណុច ដើម្បីជួយក្រុមលក់របស់អ្នកចាប់ផ្តើមនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម៖
១. រូបភាពកម្រងព័ត៌មានរបស់អ្នកត្រូវតែអាចជឿទុកចិត្តបាន ច្បាស់មិនបន្លំទាំងផលិតផល រូបភាព និងការសរសេរពីពណ៌នាលើបណ្តាញសង្គមនិមួយៗមិនថាប្រឌិត តែត្រូវប្រាកដថាវាជាក់លាក់សម្រាប់ការងាយស្វែងរក។ ហើយរូបភាពរបស់អ្នកគឺមានសារៈសំខាន់នៅក្នុងពិភពឌីជីថល ដូចដែលពួកគេស្ថិតនៅក្នុងពិភពពិត។ រូបភាពកម្រងព័ត៌មានរបស់អ្នកគឺជារឿងដំបូងដែលអតិថិជនសក្តានុពលឃើញ។ គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាមួយនឹងរូបថតដែលមើលទៅប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈដែលធ្វើឱ្យមានតុល្យភាពត្រឹមត្រូវ។ ភាពជឿជាក់ និងមិត្តភាព បង្កើតទម្រង់ជាមួយអតិថិជនសក្តានុពលក្នុងចិត្ត។
២. រកមើលការសន្ទនាល្អៗដែលទាក់ទងនឹងម៉ាក ដើម្បីស្វែងរកទស្សនិកជន ឬអតិថិជន គោលដៅពិតប្រាកដរបស់អ្នក នឹងជំនួយពីពត៌មានប្រើបាស់ នឹងគួរជៀសវាងដល់អតិថិជនរបស់អ្នក។ ការស្តាប់លឺបានឆ្ងាយ នឹងមើលឃើញបានច្រើនតាមសង្គមដើម្បីប្រើប្រាស់ នឹងប្រៀបធៀបក្នុងការលក់ ឬបង្កើនការតាមដានគឺជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលមានគុណភាពខ្ពស់សម្រាប់ការយល់ដឹងអំពីអ្វីដែលអនាគតចង់បាន។ ពិនិត្យមើលការពិភាក្សាដែលពាក់ព័ន្ធអំពីម៉ាក ដើម្បីមើលថាតើអតិថិជនបច្ចុប្បន្នកំពុងជួបប្រទះបញ្ហាអ្វីខ្លះ។ ហើយការត្រួតពិនិត្យប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក៏អនុញ្ញាតឱ្យការសន្ទនាដែលពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀតត្រូវបានតាមដានផងដែរ។ វាអាចត្រូវបានប្រើដើម្បីកែលម្អយុទ្ធសាស្រ្តលក់តាមរយៈប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។
៣. ជ្រើសរើសឆានែលត្រឹមត្រូវសម្រាប់ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក បណ្តាញសង្គមភាគច្រើនតែងមានបញ្ហាលើទីកន្លែង និងពេលវេលា។ នៅពេលដែលម៉ាកយីហោចាប់ផ្តើមស្វែងរកក្រុមអតិថិជនត្រឹមត្រូវដើម្បីធ្វើតាម។ ម៉ាកត្រូវតែបន្តផ្តល់ជំនួយដ៏មានតម្លៃនិងពិតប្រាកដទៅកាន់អតិថិជន។ ដូច្នេះដំបូងត្រូវជ្រើសរើសបណ្តាញម៉ាកយីហោរបស់អ្នកដោយឆ្លាតវៃ។ មានវិធីជាច្រើនក្នុងការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីរក្សាបណ្តាញរបស់អ្នកឲ្យកាន់តែល្អប្រសើរជារឿងរាល់ថ្ងៃ ទោះអ្នកអង្គុយមួយកន្លែងក៏ដោយ៖ • ចែករំលែកជំនាញរបស់អ្នក។ • ស្នើដំណោះស្រាយ • តែងតែផ្តោតលើអតិថិជន • ប្រើ hashtags ពាក់ព័ន្ធដើម្បីកំណត់គោលដៅមាតិការបស់អ្នកកាន់តែប្រសើរ។
៤. កសាងទំនុកចិត្តដោយការចែករំលែករឿងរ៉ាវជោគជ័យឲ្យបានច្រើនតាមដែលអាចធ្វើបាន(ការFeedback ល្អឬមិនល្អ ត្រូវចាំវាជាចំណុចជោគជ័យរបស់អ្នកធ្វើទីផ្សារនិងលក់ មិនមែនការបរាជ័យទេ) វាអាចសង្កត់ធ្ងន់លើលក្ខណៈពិសេសគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍នៃផលិតផលរបស់អ្នក។ ដើម្បីទទួលបានទំនុកចិត្តពីអតិថិជនសក្តានុពល។ ប្រើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីផ្តល់ភស្តុតាងដើម្បីគាំទ្រម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ បង្ហាញរឿងរ៉ាវជោគជ័យផ្សេងៗ ឬការវាយតម្លៃពីអតិថិជនបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក នឹងការកែលម្អជូនពួកគាត់។ ការចែករំលែករឿងទាំងនេះនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នកអាចជួយកសាងទំនុកចិត្តជាមួយម៉ាករបស់អ្នកកាន់តែខ្លះ កុំព្រងើយកន្តើយព្រោះពួកគាត់ចាអ្នកសាងបណ្តាទីផ្សារឲ្យអ្នកកាន់តែរឹងមាំនិងបង្កើតអតិថិជនក្នុងការលក់។
៥. តាមដានលទ្ធផលគ្រប់វិនាទីតាមរយៈបណ្តាញសង្គមជានិច្ច មធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើឱ្យការលក់សង្គមកាន់តែប្រសើរគឺរៀនពីការខិតខំប្រឹងប្រែងដែលមានស្រាប់របស់អ្នក។ ស្រាវជ្រាវ និងយកចិត្តទុកដាក់លើរង្វាស់នៃការលក់សង្គមដែលពាក់ព័ន្ធបំផុតចំពោះម៉ាករបស់អ្នក។ ប្រមូលការយល់ដឹងពីការខិតខំប្រឹងប្រែងកន្លងមកទាំងម៉ាកយីហោ និងដៃគូប្រកួតប្រជែង។ សូមមើលអ្វីដែលដំណើរការនិងអ្វីដែលមិនដំណើរការ។