សញ្ញាគ្រោះថ្នាក់ទាំង ៧ នៅពេលអ្នកធ្វើលំហាត់ប្រាណច្រើនពេក

  • 2019-11-19 04:50:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ការធ្វើ​លំហាត់ប្រាណ​ពិតជាល្អ​សម្រាប់​សុខភាព​និងសម្រស់​របស់​មនុស្ស​ម្នាក់ៗ។ ទន្ទឹម​នឹងគ្នា​ផងដែរ ប្រ​សិន​បើអ្នកធ្វើ​លំហាត់​ប្រាណ​ច្រើន​ពេក​វាក៏ផ្តល់​ជាទុក​ទោស​មកលើ​ខ្លួនអ្នក​វិញដែរ។ តើផល​ប៉ះ​ពាល់រ​ប​ស់​វា​មានអ្វីខ្លះ​ក្នុងករណី​អ្នក​ធ្វើវា​ច្រើនហួស? ផល​ប៉ះពាល់​ទាំង ៧ នោះរួម​មាន៖

១​.​ មាន​អារម្មណ៍ថា​ហេវហត់ អស់​កម្លាំង​និង​មិនសកម្មុ

រូបតំណាង

២​. កាត់បន្ថយ​ភាពស៊ាំពីការ​ប្រើថាមព​លច្រើនពេក​ពីក្នុងរាងកាយ​បូករួម​ទាំងសម្រាកមិ​នបាន​គ្រប់​គ្រាន់

រូបតំណាង

៣​. អារម្មណ៍ប្​រែប្រួល​ខ្លួនមាន​សម្ពាធ​ព្រោះដឹងថា​ការហាត់ប្រាណត្​រូវតែធ្វើ​ខានពុំបាន

៤​. គេងមិនលក់ ​ចេះតែមាន​រឿងគិត ចិត្តមិន​ស្ងប់រាងកាយ​នៅមិន​ស្ងៀម

រូបតំណាង

៥​. មានការ​ផ្លាស់ប្តូរ​អារម្មណ៍ អស្ថិរភាព ឆាប់ខឹង​និងមាន​ការច្រឡំច្រើន​ខុសធម្មតា

រូបតំណាង

​៦.​ មាន​ការឈឺ​ចាប់​ពេញរាង​កាយពិសេស​កន្លែងដែល​ហាត់ច្រើន ប្រសិនបើ​មានរបួស​វិញគឺ​កម្រ​ជាសះស្​បើយ

៧​. មានអារម្មណ៍​ស្រេកទឹក​ខុសពីធម្មតា​កាន់តែ​ច្រើនឡើង​ច្រើនឡើង

ហេតុ​ដូចនេះ អ្នកគួរតែ​ធ្វើលំហាត់​ប្រាណឲ្យ​មានតុល្យភាព​និងល្មមមិន​គួរធ្វើ​ហួសហេតុ​ពេកទេ។ អ្នក​ក៏​ត្រូវ​ត្រូវចេះ​ប្រមាណ​កម្លាំង​ខ្លួន​ឯង​ក៏​ដូច​ជា​ចេះធ្វើឲ្យ​សាកសម​ពេលវេលា​និងទទួល​ទានចំណី​អាហារឲ្យ​សម​ស្រប។​​

ចុចអានបន្ត៖

ការសិក្សាបង្ហាញថា ការធ្វើលំហាត់ប្រាណធ្វើឲ្យអ្នកសប្បាយជាងការរកលុយទៅទៀត

ប្រភព៖ Sanook ប្រែ​សម្រួល៖ សុវណ្ណ ស្រីពីន