ទង្វើ​ ៣​យ៉ាង​ដែល​អ្នក​គ្រប់គ្រង​គួរ​ធ្វើ ពេល​​បុគ្គលិក​មាន​ជម្លោះ​ផ្ទៃ​ក្នុង

  • 2018-02-25 02:32:19
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ដឹកនាំ​ក្រុម​​ដែល​មាន​សមាជិក​ច្រើន​នាក់​មិន​មែន​ជា​រឿង​ងាយ​ស្រួល​ប៉ុន្មាន​ទេ​។ មនុស្ស​កាន់​តែ​ច្រើន គំនិត​យោបល់​ក៏​កាន់​តែ​ច្រើន អ្នក​ខ្លះ​មាន​ទស្សនៈ​​​ប្រហាក់​ប្រហែល​គ្នា ហើយ​អ្នក​ខ្លះ​ទៀត​ក៏​មាន​ទស្សនៈ​ផ្ទុយ​គ្នា ហេតុនេះ​ហើយ​ទើប​​ជម្លោះ​នៅ​ក្នុង​ក្រុម​តែងតែ​​កើត​ឡើង​ជា​ញឹកញាប់​។ យ៉ាងណាមិញ ខាង​ក្រោម​នេះ​ជា​ទង្វើ​៣​យ៉ាង​ដែល​​ថ្នាក់​ដឹកនាំ​គួរ​ធ្វើ ដើម្បី​សម្របសម្រួល​ជម្លោះ​​​​ទាំង​​នេះ​ និង​ជួយ​ពង្រឹង​កិច្ចសហការ​ក្នុង​ក្រុម​ឲ្យ​រឹងមាំ​ឡើង​វិញ​៖​

រូបតំណាង

**១. ប្រមូល​ព័ត៌មាន​ដែល​​អាច​ជឿ​ទុក​ចិត្ត​បាន​**

ជំហាន​ដំបូង​បង្អស់ អ្នក​ត្រូវ​ដឹង​ពី​​ឫស​គល់​ពិត​ប្រាកដ​នៃ​​ជម្លោះ​នោះ​ជា​មុន​សិន​។ ដូច្នេះ​អ្នក​​​​អាច​​សួរ​សាក្សី​ដែល​​មើល​ឃើញ​ជម្លោះ​នោះ​ផ្ទាល់​ភ្នែក​ ព្រម​ទាំង​ហៅ​បុគ្គល​​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​ទាំង​ប៉ុន្មាន​មក​សួរ​នាំ​ម្នាក់​ម្ដងៗ​​។ នៅ​ពេល​អង្គុយ​ស្ដាប់ អ្នក​ប្រហែល​ឮ​ពាក្យ​ត្អូញត្អែរ រិះគន់ ព្រម​ជាមួយ​កំហឹង​ជា​ច្រើន​ដែល​ពួកគេ​មាន​ចំពោះ​គ្នា ដូច្នេះ​​អ្នក​ត្រូវ​ប្រើ​ការ​ពិចារណា​ផ្ទាល់​ខ្លួន ដើម្បី​ស្វែង​យល់​ពី​​រឿង​ហេតុ​​ទាំង​នោះ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ និង​មិន​​ឲ្យ​មាន​ភាព​លំអៀង​ឡើយ​​​។​

២. អនុវត្ត​ដំណោះ​ស្រាយ​ដែល​​​​​សម្រេច​​ចេញ​ពី​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​​ដ៏​ហ្មត់ចត់​​

អ្នក​ត្រូវ​សួរ​ភាគី​ទាំង​​សង​ខាង​អំពី​លក្ខខណ្ឌ​ដែល​​​អាច​ឲ្យ​ពួកគេ​ពេញចិត្ត និង​​យល់ព្រម​​សម្របសម្រួល​គ្នា​ដោយ​សន្តិវិធី​។ ទោះ​បី​ជា​ដំណោះស្រាយ​នោះ​មិន​​ទាន់​ជា​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​ក៏​ដោយ អ្នក​ត្រូវ​បញ្ចុះបញ្ចូល​​ពួកគេ​ឲ្យ​បាន ព្រោះ​ថា​ពួកគេ​​ប្រហែល​អាច​រក​ឃើញ​ដំណោះស្រាយ​ថ្មី​ដែល​ប្រសើរ​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​​នៅ​កំឡុង​​ពេល​នៃ​ការ​ព្យាយាម​នោះ​​។ ដាច់​ខាត​សូម​កុំ​​ប្រើ​ដំណោះស្រាយ​ “​បំបែក​” ឲ្យ​សោះ​។ ឲ្យ​ពួកគេ​ទៅ​ធ្វើ​ការ​ផ្សេង និង​ឆ្ងាយ​ពី​គ្នា​គឺ​គ្រាន់​តែ​​ជា​វិធី​​គេចវេស​បញ្ហា​​មួយ​ពេល​ប៉ុណ្ណោះ​។

៣. ឧស្សាហ៍​​តាមដាន​អំពី​លទ្ធផល​

ក្រោយ​ពី​បញ្ចប់​​វគ្គ​សម្រុះសម្រួល ដោយ​​ឲ្យ​​ភាគី​ទាំង​សង​ខាង​ប្ដេជ្ញា​ចិត្ត ទទួល​យក​ដំណោះ​ស្រាយ​រួច​រាល់​ហើយ អ្នក​មិន​អាច​ទុក​ចិត្ត​ខ្លាំង​រហូត​​ឈប់​ខ្វល់ខ្វាយ​ ឬ​អើពើ​នោះ​ទេ​។ អ្នក​ត្រូវ​តែ​ឧស្សាហ៍​តាមដាន​ពួកគេ​ឲ្យ​បាន​ជាប់លាប់​។ ការ​ធ្វើ​បែប​នេះ​មិន​ត្រឹម​តែ​​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​ដឹង​ថា​តើ​​ដំណោះស្រាយ​នោះ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ឬ​អត់ តែ​វា​ថែម​ទាំង​​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​រក​ឃើញ​វិធី​ថ្មី​ដើម្បី​បញ្ចៀស​ជម្លោះ​​​នៅ​ថ្ងៃ​ក្រោយ​បាន​ទៀត​ផង ៕​

ប្រភព៖ success ប្រែសម្រួល៖ អូន បញ្ញា

អត្ថបទពេញនិយម