​​អាហារ​​​​​​​ប៉ូវ​​​បេះដូង ៧ ​​ប្រភេទ​​​​ អ្នក​ឧស្សាហ៍​ស្រ្តេស​​​​​​​កុំ​​មើល​​​រំលងឲ្យសោះ

  • 2019-08-12 09:15:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

​​​សព្វ​​​ថ្ងៃ​​​នេះ មាន​កត្តា​​ច្រើន​យ៉ាង​​​​​​​​ណាស់ ដែល​​បណ្ដាល​​ឲ្យ​​មនុស្ស​យើង​​​​កើត​​ស្រ្តេស​​​​​​​ពិបាក​​​ស្រោច​​​​​​​ស្រង់​​ឡើង​​​វិញ។ កាល​ណា​​​​ដែល​​​​ឱប​ទុក្ខ​​​​ច្រើន​ពេក ​​អ្នក​​នឹង​​​ទ្រុឌ​​ទ្រោម​​ទាំង​​​ផ្លូវ​​​ចិត្ត​​ និង​​ផ្លូវ​​​កាយ ជាពិសេស​​​​សុខភាព​​បេះដូង​​តែ​ម្តង។ បើ​អ្នក​​​​​ចង់​​​​រក​​​ដំណោះ​​ស្រាយ​​ ​​​​​​ដោយ​​​​​​​​របប​​​អាហារ កុំ​ភ្លេច​​​របស់​​ ​៧​​​​ ប្រភេទ​នេះ​។

១. ​​​​បាយ​អង្គរ​សម្រូប ឬ​​​នំប៉័ង​​​ស្រូវ​​សាឡី

វា​​​មាន​សារធាតុ​កាបូនអ៊ី​ដ្រាត​​​​​​ ជួយ​​​បង្កើន​​​ថាមពល​​​​ដល់​រាង​កាយ​​ ​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​​​ខួរ​​ក្បាល​​​​​​មាន​​ដំណើរ​ការ​ល្អ និង​​កាត់​​បន្ថយ​ភាព​​តាន​តឹង​​ផង​ដែរ។

២. ផ្លែ​​បឺរ

​​​​​​​ផ្លែ​​បឺរ​សម្បូរ​​​ វីតាមីន​​​B9 ការពារ​​​អ្នក​​មិន​ឲ្យ​​​ឆាប់​អស់​​កម្លាំង​​ សម្រួល​​​​​​​​​​ដល់​​​រាង​កាយ​​​ ​និង​​បន្ថយ​​​ស្ត្រេស។

៣. ប្រេង​​ចម្រាញ់​​ពី​​ត្រី

វា​​​​​​មាន​​​​​​សារធាតុ​អូមេហ្កា​​​៣ អាស៊ីត​ធាត់​​​​​​​​​ដែល​​​​អាច​ជួយ​​សម្រួល​​​ដល់​​​​ដំណើរ​ការ​​​ខួរ​ក្បាល។ ជាពិសេស​​​​ អាច​​ធ្វើ​ឲ្យ​​អារម្មណ៍​​ស្រស់​ស្រាយ​ឡើង​វិញ។

៤. ​​ផ្លែឈើ និង​គ្រាប់​​​ធញ្ញជាតិ

ផ្លែឈើ និង​គ្រាប់​​​ធញ្ញជាតិ​​​គ្រប់​ប្រភេទ​ ដែល​មាន​​​សារធាតុ​​​ប្រឆាំង​​អុកស៊ីតកម្ម​សុទ្ធ​តែ​​​ដើរ​តួនាទី​យ៉ាង​​​​សំខាន់​​ ក្នុង​ការ​​​បណ្ដេញ​ជាតិ​​​ពុល​​​​អាក្រក់ៗ​​​​​ចេញ​​​​ពី​ក្នុង​រាង​កាយ​។

៥. ទឹក​​ដោះ​គោ​ ​និង​ពង​មាន់​​ក្រហម

​​​​​​​​​​​​អាច​​​​​​​ជួយ​​ផ្តល់​​ថាម​ពល​​​ដល់​​ខួរ​ក្បាល​​​​និង​​​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​​​រាង​​កាយ​​​មាន​កម្លាំង​ឡើង​​វិញ​​បាន​​យ៉ាង​​​​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ដោយ​​សារ​​វា​​មាន​​​​វីតាមីន​B​ខ្ពស់​។

​​​​​​​៦. ផ្លែឈើ​​មាន​ជាតិ​​ជូរ

ផ្លែឈើ​​មាន​ជាតិ​​ជូរ​​​ សម្បូរ​​​កាល់ស្យូម ប៉ូ​តាស្យូម វីតាមីន​​​​​C និង​A ដែល​​អាច​ជួយ​​កាត់​​បន្ថយ​​​​​ភាព​​​តានតឹង ធ្វើ​​ឲ្យ​អារម្មណ៍​​ភ្លឺ​​ថ្លា​ភ្លាមៗ។

៧. ឪឡឹក

​​​គឺជា​​​​​ផ្លែឈើ​​​​​​ ដែល​​​​មាន​ជាតិ​​​ត្រជាក់ និង អាគីនីន ​(arginine) អាច​ជួយ​សម្រួល​​ដល់​​សរសៃឈាម​​ ​​​និង​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​អ្នក​​​​ស្រស់​​ស្រាយ​​​​​​គ្រប់​​​ពេល​​វេលា​​។

​​​​ពេល​ណា​​ដែល​​​កើត​​ទុក្ខ​ស្រ្តេស​​​​ខ្លាំង គិត​អី​​មិន​​ចេញ​​ ​​​​ភ្លេច​​​​​​ធ្វើ​​​​​​​​​​អ្វី​​​បាន ​​តែ​​​កុំ​ភ្លេច​​​ញ៉ាំ​​​​ឲ្យ​​​សោះ ព្រោះ​​​ដើម្បី​ការពារ​​​​​និង​​​សង្រ្គោះ​​ខ្លួន​ឯង​ ​​​មិន​ឲ្យ​លេច​លង់​កាន់​​​​តែ​ជ្រៅទៅៗ៕​​​​

ចុចអានបន្ត៖ មក​ដឹង​ពី​រោគ​សញ្ញា​ជំងឺ​មហារីក​មាត់​ស្បូន​ និង​​របៀប​ព្យាបាល​តាម​ដំណាក់​កាល​

​​​សព្វ​​​ថ្ងៃ​​​នេះ មាន​កត្តា​​ច្រើន​យ៉ាង​​​​​​​​ណាស់ ដែល​​បណ្ដាល​​ឲ្យ​​មនុស្ស​យើង​​​​កើត​​ស្រ្តេស​​​​​​​ពិបាក​​​ស្រោច​​​​​​​ស្រង់​​ឡើង​​​វិញ។ កាល​ណា​​​​ដែល​​​​ឱប​ទុក្ខ​​​​ច្រើន​ពេក ​​អ្នក​​នឹង​​​ទ្រុឌ​​ទ្រោម​​ទាំង​​​ផ្លូវ​​​ចិត្ត​​ និង​​ផ្លូវ​​​កាយ ជាពិសេស​​​​សុខភាព​​បេះដូង​​តែ​ម្តង។ បើ​អ្នក​​​​​ចង់​​​​រក​​​ដំណោះ​​ស្រាយ​​ ​​​​​​ដោយ​​​​​​​​របប​​​អាហារ កុំ​ភ្លេច​​​របស់​​ ​៧​​​​ ប្រភេទ​នេះ​។

១. ​​​​បាយ​អង្គរ​សម្រូប ឬ​​​នំប៉័ង​​​ស្រូវ​​សាឡី

វា​​​មាន​សារធាតុ​កាបូនអ៊ី​ដ្រាត​​​​​​ ជួយ​​​បង្កើន​​​ថាមពល​​​​ដល់​រាង​កាយ​​ ​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​​​ខួរ​​ក្បាល​​​​​​មាន​​ដំណើរ​ការ​ល្អ និង​​កាត់​​បន្ថយ​ភាព​​តាន​តឹង​​ផង​ដែរ។

២. ផ្លែ​​បឺរ

​​​​​​​ផ្លែ​​បឺរ​សម្បូរ​​​ វីតាមីន​​​B9 ការពារ​​​អ្នក​​មិន​ឲ្យ​​​ឆាប់​អស់​​កម្លាំង​​ សម្រួល​​​​​​​​​​ដល់​​​រាង​កាយ​​​ ​និង​​បន្ថយ​​​ស្ត្រេស។

៣. ប្រេង​​ចម្រាញ់​​ពី​​ត្រី

វា​​​​​​មាន​​​​​​សារធាតុ​អូមេហ្កា​​​៣ អាស៊ីត​ធាត់​​​​​​​​​ដែល​​​​អាច​ជួយ​​សម្រួល​​​ដល់​​​​ដំណើរ​ការ​​​ខួរ​ក្បាល។ ជាពិសេស​​​​ អាច​​ធ្វើ​ឲ្យ​​អារម្មណ៍​​ស្រស់​ស្រាយ​ឡើង​វិញ។

៤. ​​ផ្លែឈើ និង​គ្រាប់​​​ធញ្ញជាតិ

ផ្លែឈើ និង​គ្រាប់​​​ធញ្ញជាតិ​​​គ្រប់​ប្រភេទ​ ដែល​មាន​​​សារធាតុ​​​ប្រឆាំង​​អុកស៊ីតកម្ម​សុទ្ធ​តែ​​​ដើរ​តួនាទី​យ៉ាង​​​​សំខាន់​​ ក្នុង​ការ​​​បណ្ដេញ​ជាតិ​​​ពុល​​​​អាក្រក់ៗ​​​​​ចេញ​​​​ពី​ក្នុង​រាង​កាយ​។

៥. ទឹក​​ដោះ​គោ​ ​និង​ពង​មាន់​​ក្រហម

​​​​​​​​​​​​អាច​​​​​​​ជួយ​​ផ្តល់​​ថាម​ពល​​​ដល់​​ខួរ​ក្បាល​​​​និង​​​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​​​រាង​​កាយ​​​មាន​កម្លាំង​ឡើង​​វិញ​​បាន​​យ៉ាង​​​​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ដោយ​​សារ​​វា​​មាន​​​​វីតាមីន​B​ខ្ពស់​។

​​​​​​​៦. ផ្លែឈើ​​មាន​ជាតិ​​ជូរ

ផ្លែឈើ​​មាន​ជាតិ​​ជូរ​​​ សម្បូរ​​​កាល់ស្យូម ប៉ូ​តាស្យូម វីតាមីន​​​​​C និង​A ដែល​​អាច​ជួយ​​កាត់​​បន្ថយ​​​​​ភាព​​​តានតឹង ធ្វើ​​ឲ្យ​អារម្មណ៍​​ភ្លឺ​​ថ្លា​ភ្លាមៗ។

៧. ឪឡឹក

​​​គឺជា​​​​​ផ្លែឈើ​​​​​​ ដែល​​​​មាន​ជាតិ​​​ត្រជាក់ និង អាគីនីន ​(arginine) អាច​ជួយ​សម្រួល​​ដល់​​សរសៃឈាម​​ ​​​និង​​ធ្វើ​​​ឲ្យ​​អ្នក​​​​ស្រស់​​ស្រាយ​​​​​​គ្រប់​​​ពេល​​វេលា​​។

​​​​ពេល​ណា​​ដែល​​​កើត​​ទុក្ខ​ស្រ្តេស​​​​ខ្លាំង គិត​អី​​មិន​​ចេញ​​ ​​​​ភ្លេច​​​​​​ធ្វើ​​​​​​​​​​អ្វី​​​បាន ​​តែ​​​កុំ​ភ្លេច​​​ញ៉ាំ​​​​ឲ្យ​​​សោះ ព្រោះ​​​ដើម្បី​ការពារ​​​​​និង​​​សង្រ្គោះ​​ខ្លួន​ឯង​ ​​​មិន​ឲ្យ​លេច​លង់​កាន់​​​​តែ​ជ្រៅទៅៗ៕​​​​

ចុចអានបន្ត៖ មក​ដឹង​ពី​រោគ​សញ្ញា​ជំងឺ​មហារីក​មាត់​ស្បូន​ និង​​របៀប​ព្យាបាល​តាម​ដំណាក់​កាល​

ប្រភព៖ Sanook ប្រែ​សម្រួល៖ ដេត ឈុនអ៉ី

អត្ថបទពេញនិយម