អ្នក​ឧស្សាហ៍​ខ្វះ​ឈាម​គួរ​ញ៉ាំ​អាហារ​ទាំង​នេះ

  • 2019-05-07 09:56:57
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

អ្នក​ខ្វះ​ឈាម​តែង​មាន​អាការ​​នឿយ​ហត់​អស់​កម្លាំង​ វិល​មុខ​​ ស្បែក​មាន​សភាព​ស្លេក​ស្លាំង​​ បេះដូង​លោត​ញាប់​ខុស​ចង្វាក់​ ដង្ហក់​ ឈឺ​ទ្រូង​ និង​ត្រជាក់​ចុង​ដៃ​ចុង​ជើង​ជា​ដើម។​ ជំងឺ​ខ្វះ​ឈាម​បណ្ដាល​មក​ពី​កត្តា​ផ្សេងៗ​ដូចជា​ ការ​ហូរ​ឈាម​ច្រើន​​ ការ​បាត់​បង់​ឬ​ខ្វះ​កោសិកា​ឈាម​ក្រហម ការ​តម​អាហារ​​ ផ្លាស់​ប្ដូរ​អ័រម៉ូន, ការ​កំពុង​តែ​ព្យាបាល​ជំងឺ​ផ្សេងៗ​ ឬ​ កំពុង​តែ​មាន​ផ្ទៃ​ពោះ​ជា​ដើម។​

ចុចអាន៖ គ្រោះ​​ថ្នាក់​​ណាស់​! ដាច់​​ខាត​​​​​ហាម​​​ញ៉ាំ​​​​អាហារ​​​ទាំង​នេះ​​​​​​​ចូល​​ពោះ​​​ក្នុង​​​​​ពេល​​​តែ​​មួយ

ចំណែក​ឯ​ការ​ព្យាបាល​វិញ​គឺ​ត្រូវ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ជួយ​ទំនុក​បម្រុង​ កោសិកា​ឲ្យ​ផលិត​ឈាម​មក​បំពេញ​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​គ្រាន់​វិញ។​ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ បន្លែ​សាច់​ទាំង​ប៉ុន្មាន​មុខ​ខាង​ក្រោម​នេះ​អាច​ជំរុញ​ដល់​ការ​ផលិត​គ្រាប់​ឈាម​ក្រហម​ឡើង​វិញ​បាន៖

១.​ អាហារ​មាន​ជាតិ​ដែក​ខ្ពស់​ដូចជា៖​ សាច់​គោ​​​ ថ្លើម​សត្វ​​ ល្ពៅ​​​ គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​​ បន្លែ​បៃតង​រួម​មាន​ ស្ពៃ​​ ផ្ទី​ និង​ដើម​ខាត់ណា​​ ត្រកួន​​ ស៊ុត​ក្រហម​ និង​សូកូឡា។​

២.​ ញ៉ាំគ្រឿង​ផ្អាប់​ ឬ​ ជ្រក់​ ដូចជា​ជ្រក់​បន្លែ​គ្រប់​មុខ​ ជ្រក់​ត្រសក់​ ជ្រក់​ឆៃថាវ​ ឬ​គីមឈី​ជា​ដើម​ ព្រោះ​ពពួក​គ្រឿង​ផ្អាប់​ប្រភេទ​នេះ​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​វីតាមីន​B12 និង​ជាតិ​ដែក​ ហើយ​ក៏​ជួយ​ពង្រឹង​ប្រព័ន្ធ​ ការពារ​និង​បង្កើន​ឈាម​ក្រហម៕

អ្នក​ខ្វះ​ឈាម​តែង​មាន​អាការ​​នឿយ​ហត់​អស់​កម្លាំង​ វិល​មុខ​​ ស្បែក​មាន​សភាព​ស្លេក​ស្លាំង​​ បេះដូង​លោត​ញាប់​ខុស​ចង្វាក់​ ដង្ហក់​ ឈឺ​ទ្រូង​ និង​ត្រជាក់​ចុង​ដៃ​ចុង​ជើង​ជា​ដើម។​ ជំងឺ​ខ្វះ​ឈាម​បណ្ដាល​មក​ពី​កត្តា​ផ្សេងៗ​ដូចជា​ ការ​ហូរ​ឈាម​ច្រើន​​ ការ​បាត់​បង់​ឬ​ខ្វះ​កោសិកា​ឈាម​ក្រហម ការ​តម​អាហារ​​ ផ្លាស់​ប្ដូរ​អ័រម៉ូន, ការ​កំពុង​តែ​ព្យាបាល​ជំងឺ​ផ្សេងៗ​ ឬ​ កំពុង​តែ​មាន​ផ្ទៃ​ពោះ​ជា​ដើម។​

ចុចអាន៖ គ្រោះ​​ថ្នាក់​​ណាស់​! ដាច់​​ខាត​​​​​ហាម​​​ញ៉ាំ​​​​អាហារ​​​ទាំង​នេះ​​​​​​​ចូល​​ពោះ​​​ក្នុង​​​​​ពេល​​​តែ​​មួយ

ចំណែក​ឯ​ការ​ព្យាបាល​វិញ​គឺ​ត្រូវ​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ជួយ​ទំនុក​បម្រុង​ កោសិកា​ឲ្យ​ផលិត​ឈាម​មក​បំពេញ​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​គ្រាន់​វិញ។​ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ បន្លែ​សាច់​ទាំង​ប៉ុន្មាន​មុខ​ខាង​ក្រោម​នេះ​អាច​ជំរុញ​ដល់​ការ​ផលិត​គ្រាប់​ឈាម​ក្រហម​ឡើង​វិញ​បាន៖

១.​ អាហារ​មាន​ជាតិ​ដែក​ខ្ពស់​ដូចជា៖​ សាច់​គោ​​​ ថ្លើម​សត្វ​​ ល្ពៅ​​​ គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​​ បន្លែ​បៃតង​រួម​មាន​ ស្ពៃ​​ ផ្ទី​ និង​ដើម​ខាត់ណា​​ ត្រកួន​​ ស៊ុត​ក្រហម​ និង​សូកូឡា។​

២.​ ញ៉ាំគ្រឿង​ផ្អាប់​ ឬ​ ជ្រក់​ ដូចជា​ជ្រក់​បន្លែ​គ្រប់​មុខ​ ជ្រក់​ត្រសក់​ ជ្រក់​ឆៃថាវ​ ឬ​គីមឈី​ជា​ដើម​ ព្រោះ​ពពួក​គ្រឿង​ផ្អាប់​ប្រភេទ​នេះ​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​វីតាមីន​B12 និង​ជាតិ​ដែក​ ហើយ​ក៏​ជួយ​ពង្រឹង​ប្រព័ន្ធ​ ការពារ​និង​បង្កើន​ឈាម​ក្រហម៕

ប្រភព៖ drjockers ប្រែសម្រួល៖ Pencharm